Cluburile mari din Europa fac profituri uriaşe din vânzarea suvenirurilor în magazinele oficiale (lider este Bayern, cu 173 de milioane de euro pe an). În urmă cu un an, oficialii Stelei anunţau că vor să copieze acest model, dar au abandonat ideea. Fanii pot cumpăra acum tricouri ale favoriţilor doar din magazinele Nike.
După plecarea din Ghencea, Gigi Becali a hotărât "să radă" departamentul de marketing. Motivul invocat: cheltuie mai mult decât produce. "Mă costă mai mult să fac un tricou cu imprimeu decât preţul cu care este scos la vânzare. Pentru ce să-l mai ţin?", se întreba patronul în urmă cu zece luni.
Urmările au fost imediate, iar cei care se ocupau cu lansarea băuturilor răcoritoare cu emblema clubului au fost daţi afară. Acum, echipa s-a întors în Ghencea, dar nu s-a făcut nimic pentru a readuce şi departamentul de marketing. "Ştim că trebuie făcut urgent un nou plan dar asta nu depinde doar noi. Ştiţi şi voi că Gigi Becali este cel care decide aceste lucruri şi dacă dumnealui nu vrea, nu avem ce face",
a declarat ieri un oficial al
roş-albaştrilor.
În acest moment, fanii Stelei îşi pot achiziţiona tricouri cu însemnele roş-albaştrilor doar de la magazinele Nike, cu preţuri cuprinse între 240 şi 470 de lei.
Cluburile mari din Europa fac profituri uriaşe din vânzarea suvenirurilor în magazinele oficiale (lider este Bayern, cu 173 de milioane de euro pe an). În urmă cu un an, oficialii Stelei anunţau că vor să copieze acest model, dar au abandonat ideea. Fanii pot cumpăra acum tricouri ale favoriţilor doar din magazinele Nike.
După plecarea din Ghencea, Gigi Becali a hotărât "să radă" departamentul de marketing. Motivul invocat: cheltuie mai mult decât produce. "Mă costă mai mult să fac un tricou cu imprimeu decât preţul cu care este scos la vânzare. Pentru ce să-l mai ţin?", se î