• Transportul international de bagaje a ajuns o bataie de joc pentru unele firme din acest domeniu • Un iesean a avut surpriza neplacuta de a primi patru bagaje rupte si murdare, cu intarziere de o zi si la alta adresa decat cea stabilita, totul la un pret de 70 de euro
O firma de transport international din Iasi si-a tratat clientii cu servicii de cea mai proasta calitate, la tarif intreg. Ceea ce ar fi trebuit sa decurga normal, ca o procedura obisnuita, s-a transformat in bataie de joc. Saptamana trecuta, societatea RomFour a luat un colet format din patru trolere abia cumparate pentru a-l transporta in Iasi. Daca expeditorul a incarcat bagaje noi, firma de transport a avut grija ca acestea sa ajunga la destinatie rupte si murdare. Mai mult de atat, societatea RomFour nu si-a respectat angajamentul incheiat inainte de trimiterea bagajelor si nu a dus bagajul la adresa care ii fusese clar specificata, ci la punctul de lucru al firmei, cu o intarziere de o zi.
Explicatia responsabililor catre destinatarul din Iasi a fost una pe cat de scurta, pe atat de absurda: motivul pentru care bagajele arata jalnic este faptul ca au fost transportate intr-o remorca. In ceea ce priveste intarzierea, scuza ar fi programul de lucru, care nu poate fi depasit pentru ca bagajul sa fie ridicat la ora stabilita. "Abia duminica dimineata, la ora 7.00, am luat bagajele, rupte si murdare. Trebuia sa le primesc sambata dimineata, dar a trebuit sa ii sun eu atunci si sa ma amane pentru ora 14.00, cand mi-au spus ca nu mai lucreaza nimeni si ca trebuie sa mai astept o zi. Trolerele au fost cumparate miercurea trecuta, cu o zi inainte de a fi trimise si au costat 80 de euro. Bagajele au fost trimise din Italia, Pescara, iar transportul a costat 70 de euro, adica la tariful de 1 euro pe kilogram", a povestit Galu Antonie, care a ridicat bagajele de la firma RomFou