"Marile avantaje pe care le constatam pe piata romaneasca in prezent sunt cresterea increderii in social media, explozia blogurilor si a jurnalismului cetatenesc, explozia de site-uri de stiri", spune intr-un interviu pentru HotNews.ro Matt Neale, President International al retelei globale de relatii publice GolinHarris. Acesta vorbeste despre stergerea granitelor intre ramurile comunicarii, despre efectele pe care scaderea increderii in media le are asupra relatiilor publice si despre SEO sau dezvoltarea de continut ca instrumente de lucru ale PR-ului.
Matt Neale, President International GolinHarris, s-a aflat in Romania pentru a anunta ca biroul local al retelei, GolinHarris Bucuresti (fosta Lowe PR, afiliata la GolinHarris in urma cu un an), isi schimba felul cum opereaza dupa un model aplicat pana acum in SUA, Marea Britanie si Suedia, numit modelul G4. Acesta extinde expertiza PR-ului in zone precum productia de continut, analiza de business, implicare pe toate canalele mesajului de brand, inclusiv pe cele considerate pana acum a tine de domeniul publicitatii.Citeste si: Matt Neale a discutat online cu cititorii HotNews.roMatt Neale in studioul HotNews.ro - prima parte:
Despre stergerea granitelor intre ramurile comunicarii: Demarcatiile intre diverse ramuri ale industriei de comunicare se sterg, iar noi la GolinHarris avem o categorizare in patru: "earned media" - ceea ce am facut si pana acum, sa vorbim cu jurnalistii; "shared media" - online, media sociale; "paid media" - publicitatea traditionala, pe care o faceau de obicei agentiile de publicitate; si "owned media" - canalele detinute de compania care comunica. Companiile de PR au lucrat si in trecut in zona de "shared media", unde vrea sa fie prezenta, acum, toata lumea. Oamenii de PR au lucrat de decenii in aceasta zona, dar acum e nevoie sa se desfasoare si pe celelalte