Producătorul român de mobilier Larix a fost premiat la nivel mondial, în cadrul competiţiilor de branding Rebrand 100 şi Transform Awards 2012, pentru conceptul de retail Naturlich.
Astfel, Larix este primul retailer de mobilier din România care obţine recunoaştere internaţională pentru identitatea vizuală fără precedent, perfect aliniată poziţionării Naturlich pe piaţa de profil din România. ”Premiile obţinute în cadrul celor două competiţii de branding sunt o recunoaştere a direcţiei generale pe care o urmează business-ul Naturlich, excelenţă şi profesionalism în servicii şi produse, în logistică şi proceduri operaţionale interne puse la punct cu precizie, perfect conturate şi deplin funcţionale în ansamblul pe care îl definesc. Faptul că nu unul, ci două jurii internaţionale ne recompensează, la nivel global, strategia de business, prin recunoaşterea excelenţei identităţii Naturlich, este o confirmare extraordinară şi mult apreciată a poziţionării noastre în topul jucătorilor din industria de mobilă din România”, a declarat Ionuţ Militaru, directorul de marketing al companiei Larix.
Brandul Naturlich a fost creat în 2011 pentru Larix de către Brand Tailors, companie de strategie şi design de brand, programul fiind recompensat anul acesta cu distrincţia Merit, în cadrul competiţiei internaţionale de rebranding Rebrand 100 Global Awards, şi cu Aur la categoria „Cea mai bună strategie creativă de brand” în cadrul competiţiei de transformare de brand Transform Awards.
Conceptul de retail Naturlich, mobilier und decoraţiuni, a fost lansat de către compania Larix la începutul anului 2012. Conceptul de magazin de retail include spaţii generoase pentru show-room, fiind specializat în mobilier de interior pentru living, dinning, dormitor, iar în curând se vor adăuga şi linii proprii de mobilier de bucătărie şi de grădină. Diferenţiatorul acestor linii