Prezent înca din 2010 la Bucuresti, cu 4 magazine, Camaieu se extinde în Romania deschizând în perioada imediat urmatoare 3 noi puncte de vânzare, la Timisoara, Cluj-Napoca si Iasi, în cadrul Iulius Group, cel mai mare mare dezvoltator si operator roman de centre comerciale de tip mall. Urmatoarele deschideri sunt la Iulius Mall Timisoara, pe 31 martie, la Palas Mall, pe 31 mai, si la Iulius Mall Cluj în luna mai.
Marca de referinta a pret-a-porte-ului francez, Camaieu are drept obiectiv propunerea unei mode feminine si usor de purtat. Camaieu îsi consolideaza notorietatea bazându-se pe atuurile sale majore: o creatie franceza, echipe de vânzare în permanenta la dispozitia clientelor si produse noi în magazine. Obiectivul: sa devina o adresa obligatorie în România, cu 20 magazine în urmatorii 3 ani. Angajat într-o dinamica de extindere internationala, grupul Camaieu are o retea de peste 1.000 magazine. Cu o suprafata medie de 180 metri patrati, magazinele Camaieu sunt spatii de talie umana, care privilegiaza întâmpinarea si consilierea clientei. Aceasta dorinta de proximitate se traduce prin alegerea atenta a amplasarii magazinelor. Capitala sau alt oras, centru comercial sau centrul orasului, obiectivul este acela de a deschide întotdeauna un magazin Camaieu aproape de clientele sale.
Oferta de pret-a-porter si accesorii reprezinta peste 1.000 de referinte într-un magazin, astfel încât sa ofere clientei sansa de a-si crea o tinuta completa. Camaieu democratizeaza moda, punând la dispozitia fiecarei cliente o moda feminina, efervescenta si usor de purtat.
Prezent înca din 2010 la Bucuresti, cu 4 magazine, Camaieu se extinde în Romania deschizând în perioada imediat urmatoare 3 noi puncte de vânzare, la Timisoara, Cluj-Napoca si Iasi, în cadrul Iulius Group, cel mai mare mare dezvoltator si operator roman de centre comercia