„Candidăm” însă cu Clujul şi Constanţa
Suedezii de la IKEA iau în calcul deschiderea unui magazin în provincie, printre oraşele „candidate” numărându-se Braşov, Cluj-Napoca sau Constanţa.
IKEA continuă să-şi chestioneze clienţii pentru a afla care sunt zonele cu potenţial pentru o nouă investiţie. Răspunsurile la întrebări de genul: „Veniţi des la IKEA? În ce sector locuiţi?”, puse de către angajaţii de la casă celor care trec pe acolo, îi vor determina pe oficialii retailerului să ia o decizie privind sectorul din Capitală unde ar putea fi construit un al doilea magazin. „Aproape sigur va fi deschis anul acesta. Cei mai mulţi clienţi vin din sectoarele 6 şi 1. De asemenea, Cluj, Braşov şi Constanţa sunt cele trei oraşe la care se mai gândesc reprezentanţii IKEA. Intenţia este să fie deschis un magazin într-unul din aceste oraşe în acelaşi timp în care va fi deschis cel de-al doilea IKEA în Bucureşti”, a spus unul dintre angajaţii magazinului.
„În cei 5 ani, am primit constant cereri de a deschide noi magazine IKEA în România, direct din partea consumatorilor. Ne dorim să facem următorii paşi spre a veni mai aproape de şi mai mulţi români. Practic, acesta este principalul obiectiv pentru următorii cinci ani în România” a spus Cornel Oprişan, Retail Manager IKEA România, cu ocazia aniversării celor cinci ani de prezenţă la nivel local. „Candidăm” însă cu Clujul şi Constanţa
Suedezii de la IKEA iau în calcul deschiderea unui magazin în provincie, printre oraşele „candidate” numărându-se Braşov, Cluj-Napoca sau Constanţa.
IKEA continuă să-şi chestioneze clienţii pentru a afla care sunt zonele cu potenţial pentru o nouă investiţie. Răspunsurile la întrebări de genul: „Veniţi des la IKEA? În ce sector locuiţi?”, puse de către angajaţii de la casă celor care trec pe acolo, îi vor determina pe oficial