Leo Burnett lansează împreună cu Rio Bucovina spotul publicitar „Echilibrul Suprem” pentru brandul Bucovina, situat pe locul trei după cota de piaţă în categoria apelor minerale naturale. Spotul TV a fost realizat în urma unui pitch de creatie câştigat de echipa Leo Burnett anul trecut.
„Am dezvoltat ideea reclamei pentru Bucovina plecând dintr-o realitate a produsului şi una demografică, apoi desfăşurând şi urmand un fir logic: apa Bucovina are un conţinut optim de minerale, echilibrat, iar bucovinenii sunt oameni calmi, paşnici, cu un stil de viaţă aşezat, echilibrat“, explică Andrei Munteanu, copywriterul Leo Burnett.
„Pornind de la cele două realităţi, continuarea a fost firească: bucovinenii sunt echilibraţi pentru că beau apa Bucovina. Dusă mai departe, ideea spotului s-a putut contura într-o concluzie şi ea la îndemana: chiar şi cei recunoscuţi ca repere universale ale echilibrului vin în Bucovina ca să afle secretul «echilibrului suprem»“, adaugă copywriterul Leo Burnett.
„Astfel am ajuns să avem un maestru shaolin venit pe plaiuri mioritice sa invete ce inseamna cu adevarat echilibrul”, mai spune Andrei Munteanu.
Din partea Rio Bucovina, s-a implicat în aceasta campanie Camelia Hoinărescu – Marketing Director, iar din partea Leo Burnett: Carmen Tiderle – Creative Director, Tudor Cuciuc – Creative Director, Andrei Munteanu – Copywriter, Victor Oprişan – Art Director, Monica Rădulescu – Strategic Planning Director, Andreea Boaca – Brand Communication Director, Andra Tivichi – Brand Communication Manager, Sorin Deleanu – A/V Producer.
Casa de producţie care a semnat spotul este Family Film, Regie – Razvan Marculescu, DOP – Alex Sterian, Producator – Smaranda Sterian, Scenografie – Raluca Ioanovici, Costume – Ciresica Cuciuc.