FAN Courier, companie cu capital privat integral românesc şi-a menţinut în 2011 poziţia de lider al pieţei locale de curierat, afacerile companiei înregistrând o creştere cu 17%, până la 222,6 milioane de lei (51,5 milioane euro), potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
În 2012, compania are ca obiectiv dezvoltarea unor servicii noi dar şi îmbunătăţirea unor servicii deja existente în portofoliu, prima în acest sens fiind divizia specializata în servicii pentru comerţul online.
Adrian Mihai, unul dintre fondatorii companiei, a declarat: "Rezultatele financiare din 2011 demonstrează că investiţiile din ultimii trei ani, concentrate pe tehnologie, dezvoltarea serviciilor oferite şi creşterea productivităţii s-au dovedit a fi cea mai bună strategie de creştere pentru o companie chiar şi în perioadă de criză. În perioada 2009-2011, investiţiile FAN Courier au depăşit 26 de milioane de euro".
F. A. FAN Courier, companie cu capital privat integral românesc şi-a menţinut în 2011 poziţia de lider al pieţei locale de curierat, afacerile companiei înregistrând o creştere cu 17%, până la 222,6 milioane de lei (51,5 milioane euro), potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
În 2012, compania are ca obiectiv dezvoltarea unor servicii noi dar şi îmbunătăţirea unor servicii deja existente în portofoliu, prima în acest sens fiind divizia specializata în servicii pentru comerţul online.
Adrian Mihai, unul dintre fondatorii companiei, a declarat: "Rezultatele financiare din 2011 demonstrează că investiţiile din ultimii trei ani, concentrate pe tehnologie, dezvoltarea serviciilor oferite şi creşterea productivităţii s-au dovedit a fi cea mai bună strategie de creştere pentru o companie chiar şi în perioadă de criză. În perioada 2009-2011, investiţiile FAN Courier au depăşit 26 de milioane de euro".
F. A.