A patra ediţie a emisiunii „MasterChef”, difuzată de Pro Tv marţi, 10 aprilie, a fost lider de audienţă, potrivit unui comunicat la postului de televiziune din Pache.
Proba eliminatorie care le-a testat creativitatea aspiranţilor la titlul de MasterChef a fost urmată apoi de “cutia misterelor”, care i-a pus pe concurenţi la încercare la un alt nivel imaginaţia şi faptul că la final au trebuit să pregătească un preparat specific bucătăriei frantuzeşti au reuşit să aducă în faţa micilor ecrane milioane de telespectatori.
Ediţia ”MasterChef” de marţi seara a fost din nou lider absolut de audienţă, astfel că aproape 3 milioane de români au urmărit competiţia culinară de la Pro Tv în minutul de maximă audienţă, 21.49, atunci când emisiunea a înregistrat pe publicul său ţintă un vârf de 19,3 puncte de rating şi 41,8 % cotă de piaţă, de aproape 5 ori mai mult decât Antena 1 cu 4,3 puncte de rating şi 9,2 procente din cota de piaţă.
”MasterChef”, pe locul doi în topul celor mai urmărite emisiuni de divertisment de anul acesta
Show-ul de cooking a fost lider de audienţă pe întreg intervalul de difuzare, 20.26-22.29, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv a obţinut o audienţă medie de 14,5 puncte de rating şi 33,8 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 a obţinut de aproape trei ori mai puţin, respectiv 5,9 puncte de rating şi 13,7 procente din cota de piaţă. Cu aceste cifre, ”MasterChef” se poziţionează pe locul doi în topul celor mai urmărite emisiuni de divertisment de anul acesta, fiind devansat doar de audienţele record obţinute de show-ul “Românii au talent”.
Pe publicul din mediul urban ”MasterChef” a condus cu o medie 12,2 puncte de rating şi 24,5 % cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care a obţinut 5,8 puncte de rating şi 11,6 %