Televiziunea belgiana TNT a avut o idee originala pentru lansarea noului post TV TNT Drama.
"Undeva, intr-un orasel din Belgia, intr-o piata unde nu se intampla mai nimic, am plasat un buton si am asteptat ca cineva sa apese pe el". Asa incepe clipul de promovare al TNT Drama, potrivit The Digital Spy.
Asadar, in mijlocul unei piete a fost montat butonul, de culoare rosie, deasupra caruia era un mesaj care ii invita pe trecatori sa-l apese daca vor sa aiba parte de dramatism: "Apasa pentru a avea parte de dramatism" (Push to add some drama).
Semnul a fost ignorat ceva timp de majoritatea trecatorilor, nu pentru ca nu ar fi fost curiosi, cat, mai degraba, din cauza scepticismului. Cativa, insa, s-au incumetat sa apese butonul rosu si piata din Belgia a incetat sa mai fie la fel de linistita...
In cadru a intrat o ambulanta cu mai multi medici care l-au scapat pe pacient, un biciclist s-a lovit de usa ambulantei, a cazut si apoi s-a luat la bataie cu unul dintre paramedici, de nicaieri a aparut o motociclista imbracata doar in lenjerie intima, de piele rosie, iar la scurt timp a oprit o masina din care au coborat oameni inarmati care au inceput sa traga focuri de arma. Toate astea sub privirile incremenite ale oamenilor din piata.
In opinia lui Marc Wellens, de la agentia de publicitate Duval Guillaume, care a realizat spotul, oamenii au fost pur si simplu prea consternati ca sa fuga sau sa faca ceva. Wellens a adaugat ca 11 oameni au apasat pe buton, iar compilatia a cuprins cele mai interesante reactii ale acestora.
TNT este o televiziune americana creata de mogulul media Ted Turner si detinuta, in prezent, de Turner Broadcasting System. TNT s-a lansat in 1988 cu difuzarea filmului "Pe aripile vantului", preferatul lui Ted Turner. In 2001, televiziunea s-a repozitionat, ca un post centrat pe seri