Organizaţiile neguvernamentale şi autorităţile locale din Târgu Mureş şi Ungheni pot aplica proiecte în cadrul unui program de responsabilitate socială lansat de Heineken în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest pentru a câştiga suma de 50.000 lei.
Programul „Heineken pentru Comunităţi” are la bază un concurs de proiecte care pot fi implementate în domenii precum social, sănătate, mediu, cultură, turism, etc. „Programul este menit să ajute comunităţile locale şi în mod simplu să finanţăm acele proiecte care sunt relevante pentru aceste comunităţi. Acest program face parte din agenda noastră de sustenabilitate denumită Brewing a Better Future, ce acoperă toate ariile de activitate ale companiei şi este menită să ne ajute spre a atinge obiectivele noastre, să operăm responsabil, eficient şi pe termen lung în România. Programul a fost lansat în 2010 şi cuprinde o perioadă de zece ani”, a declarat Anna-Maria Vikarius, directorul fabricii de bere Heineken din Târgu Mureş.
Pentru a fi eligibile proiectele, ONG-urile şi autorităţile locale trebuie să aibă sediul înregistrat în Ungheni sau Târgu Mureş, iar beneficiarii proiectului să aibă vârsta peste 18 ani.
„Legat de candidaturi, dat fiind faptul că anul trecut am fost foarte mulţumiţi de rezultatele obţinute, dăm voie unui aplicant să aplice mai mult decât un singur proiect. O altă îmbunătăţire adusă, pe care ONG-urile o consideră importantă este că 10% din cei 50.000 lei se vor putea duce pe salariu”, a declarat Sergiu Sebesi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest.
Surse de informaţii, organizatorii şi site-ul oficial
ONG-urile şi autorităţile locale interesate pot afla întreaga procedură de înscriere pe site-ul www.heineken-pentru-comunitati.ro unde vor găsi toate informaţiile necesare întocmirii cererii de finanţare şi înscrierii în concurs. Cererile de finanţare vor fi completate onlin