Constructorul auto Volkswagen a lansat o campanie dura pe Internet destinata soferitelor, avand in vedere faptul ca o jumatate de milion de accidente auto sunt produse anual de femeile care se machiaza in timp ce conduc.
Obiectivul campaniei este sa atinga cat mai multe tinere femei din intreaga lume si, in acest scop, spotul destinat educarii soferitelor a fost realizat cu ajutorul faimoasei bloggerite Nikkie, care are un canal YouTube cu tutoriale de machiaj, potrivit The Sacramento Bee.
In videoclipul promovat de Volkswagen, in timp de Nikkei prezinta instructiuni de machiaj, imaginea se cutremura simuland un accident auto.
Constructorul auto Volkswagen a lansat o campanie dura pe Internet destinata soferitelor, avand in vedere faptul ca o jumatate de milion de accidente auto sunt produse anual de femeile care se machiaza in timp ce conduc.
Obiectivul campaniei este sa atinga cat mai multe tinere femei din intreaga lume si, in acest scop, spotul destinat educarii soferitelor a fost realizat cu ajutorul faimoasei bloggerite Nikkie, care are un canal YouTube cu tutoriale de machiaj, potrivit The Sacramento Bee.
In videoclipul promovat de Volkswagen, in timp de Nikkei prezinta instructiuni de machiaj, imaginea se cutremura simuland un accident auto.