- Social - nr. 995 / 18 Aprilie, 2012 Am revenit la institutia Dvs. la 3 luni, dupa ce mi-am exprimat public anumite nemultumiri privind unele aspecte functionale in relatiile institutiei cu contribuabilii, privitor la contributiile de asigurari de sanatate. Va marturisesc ca am ramas placut surprins sa constat o noua fata a institutiei Dvs., o fata care o face sa se asemene cu institutiile la nivel european si care doreste sa arate ca manifesta interesul total si grija pentru cetateanul contribuabil. Sistemul de monitorizare a fiecarui solicitant care paseste pragul institutiei Dvs., de la preluarea numarului de ordine, a mesajelor audio si vizuale, cu dirijare, in raport cu numarul luat spre ghiseele la care acesta isi cauta rezolvarea problemei, este de apreciat si de natura a fluidiza, eficientiza si reduce substantial timpul de asteptare, creand un anume confort atat "pacientului” Casei de Asigurari de Sanatate, cat si, implicit, functionarilor publici care deservesc cu publicul. Este imbucurator fapul ca intr-o lume si o perioada cand resursele financiare sunt tot mai greu de gasit si de dirijat in interesul cetateanului, Dvs. ati reusit sa implementati acest sistem de monitorizare a solicitarii cetateanului, in multitudinea problemelor care isi asteapta rezolvarea si, permiteti-mi, ca simplu cetatean, sa va multumesc si sa va felicit in acelasi timp. Sigur ca, daca pe moment, sesizarile mele v-au creat un anumit disconfort, de inteles, de altfel, dar poate este binevenit un ochi din exterior care sa sesizeze aspecte care uneori din interior nu se vad, chiar daca la fel de sigur poate aceste aspecte erau deja in atentia dvs. Personal ma bucur daca, cat de putin, prin sesizarile mele, am accelerat un demers spre mai bine pentru cetatean si apreciez in mod deosebit receptivitatea Dvs. la sesizarile cetateanului. Pentru implementarea sistemului de monitorizare