A cincea emisiune a show-ului culinar „MasterChef”, difuzat de Pro TV, a fost lider de audienţă. Potrivit cifrelor de audienţă, aproape 3 milioane de telespectatori i-au urmărit pe concurenţii de la „MasterChef”, în minutul de aur, care au avut parte de prima probă în deplasare: nunta lui şi a Silviei Stancu, la care au trebuit să gătească mii de farfurii pentru un meniu de 5 stele.
Cifrele mai arată că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv a înregistrat un vârf de audienţă la 22.38 de 19,3 puncte de rating şi 40,6 procente din cota de piaţă, adică de aproape 6 ori mai mult decât Antena 1, principalul competotor, care a întregistrat 3,4 puncte de rating şi 7,2 % cotă de piaţă.
“MasterChef” a fost lider detaşat de audienţă în intreg intervalul de difuzare, pe toate categoriile de public, potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache. Astfel, pe publicul comercial, Pro Tv a condus cu o audienţă medie de 15 puncte de rating şi 30,3 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 6,9 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost lider absolut cu o medie de 12,9 puncte de rating şi 23,3 % cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 avea 6,8 puncte de rating şi 12,3 procente din cota de piaţă. La nivelul întregii populaţii a ţării Pro Tv s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor cu o medie de 12 puncte de rating şi 21,6 % coţă de piaţă, urmat de Antena 1 cu 7,4 puncte de rating şi 13,3 % cotă de piaţă.
Concurenţii au trebuit să gătească cinci feluri diferite de mâncare
În ediţia a 5-a a emisiunii „MasterChef”, concurenţii s-au împărţit în două echipe şi au trebuit să gătească 1.800 de farfurii cu mâncare pentru invitaţii care au venit la nunta lui Edi şi a Silviei Stancu. Izaura, cea care în ediţia trecută a câştigat