Una dintre cele mai mari linii low cost este dispusă să contruiască un aeroport privat în Adunaţii Copăceni.
Lucrările vor începe la sfârşitul acestui an pe un teren de 300 de ha cumpărat de investitor pe drumul care leagă Bucureştiul de Giurgiu, şi ar trebui finalizate până în anul 2015.
Pentru problema transportului, autorităţile se gândesc să facă o linie de metrou spre Giurgiu şi alta spre Bucureşti.
Investiţia totală ar putea fi de 230 de milioane de euro, însă compania low cost va deţine doar jumătate din viitorul aeroport, restul fiind finanţat de alţi posibili investitori. Noul aeroport va găzdui în medie 2 milioane de pasageri pe an.
Acesta va avea o singură pistă, cu o lungime totală de 3,200 de metri, orientată est-vest. Aeroportul se va afla la 22 km de Bucureşti, 40 de km de Giurgiu şi 50 de km de Russe, Bulgaria.
Primul care s-a gândit la construirea unui aeroport la Adunaţii Copăceni a fost Nicolae Ceauşescu, după care în 2008, Guvernul Tăriceanu a cochetat cu aceeaşi idee, informează Jurnalul Naţional.
Una dintre cele mai mari linii low cost este dispusă să contruiască un aeroport privat în Adunaţii Copăceni.
Lucrările vor începe la sfârşitul acestui an pe un teren de 300 de ha cumpărat de investitor pe drumul care leagă Bucureştiul de Giurgiu, şi ar trebui finalizate până în anul 2015.
Pentru problema transportului, autorităţile se gândesc să facă o linie de metrou spre Giurgiu şi alta spre Bucureşti.
Investiţia totală ar putea fi de 230 de milioane de euro, însă compania low cost va deţine doar jumătate din viitorul aeroport, restul fiind finanţat de alţi posibili investitori. Noul aeroport va găzdui în medie 2 milioane de pasageri pe an.
Acesta va avea o singură pistă, cu o lungime totală de 3,200 de metri, orientată est-vest. Aeroportul