După confirmarea prezențelor în premieră a unor artiști precum Red Hot Chili Peppers, Lady Gaga, Garbage, Soulfy, Godsmack, Evanescence sau revenirile Guns N’Roses, The Cult, vara aceasta se anunță extrem de fierbite și confirmă încă o dată că România este o destinație interesantă financiar pentru promotorii de concerte. Linkin Park au fost programați de organizatorii de la Events pentru Romexpo, ceea ce înseamnă că încă una din trupele așteptate de publicul român poate fi ștearsă de pe o în continuă scădere listă imaginară, în capul căreia tronează Radiohead și U2.
Ne place sau nu, Linkin Park este pe locul 8 în industria muzicală ca număr de fani pe Facebook, cu mai mult de 41 milioane, fiind și singura trupă rock intr-un top condus de Eminem, Rihanna, Lady Gaga sau Shakira (prin comparație, cei de la U2 au 12.5 milioane de fani, în timp ce Radiohead puțin peste 8 milioane). Fără să se ascundă că sunt o trupă comercială, Linkin Park are în spate o excelentă mașinarie de marketing care le-a asigurat inclusiv prezența cu câte un theme song pe coloanele sonore ale celor 3 ecranizări “Transformers”. Utilizarea extensivă a tot ce înseamnă social media (de la forumuri dedicate fanilor la rețelele sociale), colaborările cu diverși artiști și implicarea în tot felul de campanii umanitare i-au menținut mereu în atenția presei și a păstrat alături inclusiv o parte din fanii dezamăgiți de materialele discografice mai puțin reușite.
După ce au obținut un Grammy pentru albumul de debut „Hybrid Theory” (2001), care s-a bucurat de un succes fulminant, și au folosit o rețetă similară 2 ani mai târziu pentru „Meteora”, la fel de bine primit de public, Linkin Park s-a văzut în fața unei dileme. Avea de ales între a se reinventa, cu riscul de a pierde o bună parte din fani, sau a continua să scoată materiale pe aceeași linie de nu-metal combinat cu rap rock, pâ