Vânzările BenQ de proiectoare şi camere foto vor creşte anul acesta cu aproximativ 15%, în vreme ce segmentul monitoarelor va avea o evoluţie de 5%
BenQ, lider global în furnizarea de soluţii de imagine şi producătorul numărul unu pe piaţa locală de proiectoare, estimează pentru anul în curs un avans al vânzărilor pe toate categoriile de produse, având în vedere diversificarea gamelor de produse şi evoluţia pozitivă a pieţei aşteptată pentru 2012.
Segmentul proiectoarelor, unde BenQ este din anul 2009 numărul unu după cota de piaţă în România, va avea anul acesta o creştere a vânzărilor de aproximativ 15 procente comparativ cu anul anterior.
„Noile proiectoare bazate pe tehnologie laser, care oferă avantajul unei durate de viaţă a lămpii de până la 20.000 de ore vor reprezenta anul acesta 5-10% din vânzările BenQ la nivel local pe acest segment. Aşteptăm o evoluţie de 15% a vânzărilor totale de proiectoare pentru BenQ România şi menţinerea poziţiei de lider la nivel local, în contextul în care estimăm o evoluţie crescătoare a pieţei de profil", a declarat Dragoş Salamac, Country Head BenQ pentru România.
În zona camerelor foto, BenQ îşi propune o evoluţie a volumului de vânzări de 10-15%. BenQ vizează diversificarea gamei de produse şi accesarea tuturor segmentelor de camere foto compacte, după ce anul trecut a introdus pe piaţa locală primele modele din segmentul bridge. Strategia BenQ urmăreşte evoluţia globală a pieţei de camere foto, care se îndreaptă către modele cu funcţii şi caracteristici mai complexe.
"În primul trimestru din acest an am observat o orientare a consumatorilor către modelele mai avansate, cu performanţe mai ridicate, fapt care s-a tradus într-o creştere valorică a vânzărilor pentru BenQ", spune Dragoş Salamac.
Oficialul BenQ aşteaptă în acest an o creştere a pieţei locale de camere foto d