Peste 200 de femei au participat aseară, în sala de conferinţe a Hotelului Grand din Târgu-Mureş, la conferinţa „Oriflame, amprenta frumuseţii în business”, în cadrul căreia persoane din managementul companiei au interacţionat cu angajaţii şi colaboratorii din judeţul Mureş.
La manifestare a fost prezent şi Milen Bonkalov, directorul naţional de vânzări al Oriflame România, care şi-a felicitat colegii penru rezultatele foarte bune obţinute în anul 2011, când compania a avut o creştere financiară de 44%. “Oriflame România a crescut în anul 2011 cu 44%, iar competiţia noastră principală nu a făcut nimic, dimpotrivă, a scăzut. Am avut acest rezultat de plus 44% şi atunci cineva ar putea spune că acesta este maximum de care suntem în stare. Oare cât am mai putea să creştem? Vă asigur că mult mai mult de atât”, a precizat Milen Bonkalov.
Potrivit acestuia, estimările pentru anul în curs indică o nouă creştere financiară, de aproximativ 20 de procente. “Când eşti la 44% e greu să creşti şi cu 5 sau 10% fără să mai vorbim de 20 sau 25%. Estimările noastre spun că în acest an vom avea o creştere de plus 20%”, a afirmat directorul naţional de vânzări al Oriflame România. “Eu, personal, sunt gata să vin să ţin training-uri, dar cu toţii, împreună, trebuie să depunem acest efort în a transforma şi a face din regiunea Mureş una dintre cele cu succes cel mai mare. Aveţi un mare potential”, şi-a încheiat prezentarea Milen Bonkalov.
Naomi Degeu s-a înscris în Oriflame în decembrie 2010, cu trei comenzi simple, descoperind cu trecerea timpului o oportunitate excelentă de business. “Pot spune despre Oriflame că pentru mine nu este doar o afacere. M-am implicat în toate activităţile şi cu fiica mea de 11 ani, astfel încât pasiunea mea pentru Oriflame a preluat-o şi ea şi împreună cun ea am format o echipă puternică care funcţione