Lodgy, al șaptelea model Dacia, are de toate. Pentru o mașină ieftină. Inclusiv câteva hibe (vechi și noi) pe care clienții trebuie să le accepte și cu care, mai apoi, trebuie să trăiască. Parteneriatul n-ar trebui să fie însă unul nefericit, ba dimpotrivă. Dacia Lodgy
Dacia Lodgy
Dacia Lodgy
Nu e nevoie să ai un ochi de expert pentru a observa iute cât de multe noutăți aduce monovolumul Lodgy în gama Dacia. După cum nici nu trebuie să zăbovești prea mult, ca să descoperi și părțile mai puțin reușite ale celui de-al șaptelea model al mărcii românești.
La prima vedere, Lodgy poate fi interpretat ca un regres estetic, după Sandero și Duster. Chiar dacă partea frontală este lejer cea mai reușită de până acum.
Cu o excepție, comenzile au migrat către zonele firești
E suficient să iei loc în cabină pentru a constata însă că designerii au avut și momente de inspirație. Fără extravaganțe, dar cu o limpezime fără precedent dată de migrarea comenzilor către zonele lor firești. Numai claxonul a rămas, ca o relicvă atent protejată, la locul său.
Sistemul media-nav (cu touchscreen) oferit în premieră de Dacia și-a făcut bine treaba cu ocazia testului de lansare. Indicațiile primite pentru urmarea traseului configurat au fost întotdeauna corecte, iar mufa USB atașată și-a dovedit utilitatea, primind un memory-stick bine garnisit cu muzică în format MP3.
Ai navigație, n-ai loc pentru CD-uri
Cei care vor dori să achiziționeze acest sistem trebuie să știe însă că, din considerente de buget, Dacia a deci să renunțe la funcția de CD. Altfel spus, pentru a asculta melodiile de pe CD-urile favorite e nevoie ca acestea să fie tranformate din fișiere audio în fișiere MP3 și încărcate pe un memory-stick.
Mașina testată a venit în echiparea de top, cu m