- Ii inspaimanta munca, cuplul, viata. Sunt narcisisti si molai. Conform ultimelor statistici internationale, generatia barbatilor in jur de 30 de ani intarzie nepermis de mult in adolescenta, dovedind absenteism social, profesional si sentimental. O generatie "puiul mamei", care, ca orice moda europeana, vine si catre noi -
Trei norvegieni, Henrik Norstrud, Knut Gresvig si Thomas Adams, au inventat o noua imbracaminte pentru barbati: "One Piece" ("Dintr-o singura bucata") - o salopeta lalaie, cu gluga si cu un fermoar ce porneste de la slit si se termina in crestetul capului. E facuta din flanela sau dintr-un material plusat, folosit la confectionarea costumaselor pentru copii si a ursuletilor de jucarie. Ciudatul combinezon costa 120 euro, iar clientii se bat pe el, de la Oslo pana la Marsilia. Si in capitala Italiei (renumita pentru barbatii macho) s-a deschis recent un magazin care ofera cu precadere masuri mijlocii, conform cerintelor pietei locale.
In pantecul mamei
Costumul dintr-o bucata reprezinta, de fapt, o metafora vestimentara ce exprima fidel atitudinea generatiei actuale a barbatilor de 30 de ani, asa cum rezulta din statisticile psiho-sociologice internationale. Niste indivizi pe care viata n-are voie sa-i preseze, sa-i zgarie ori sa-i roada, ci trebuie sa le asigure maximum de comoditate. Se cade ca serviciul sa le ofere variatie si placere, insa nu cumva sa-i streseze; relatia sentimentala sa mearga lin si frumos, dar de obligatii nu poate fi vorba. Daca incerci sa obtii de la ei o opinie politica, iti aluneca printre degete ca sapunul ud. Evita cu incapatanare sa-si ia vreun angajament. "Sa mai vedem, lucrurile se vor aranja de la sine, intr-un fel oarecare - sau poate ca nu". Ideal ar fi sa se poata intoarce in pantecul mamei, caci, oricum, umbla printre noi ca si cum ar molfai vesnic o suzeta, hipnotizati de muzi