Autostrada Deva – Orăştie are 32 de kilometri. Se construieşte pe fonduri ISPA, valoarea totală a lucrărilor fiind de 177 milioane euro. Contractul a fost semnat în luna noiembrie a anului 2010 cu asocierea Strabag SRL - SC Straco Group SRL . Ordinul de începere al lucrărilor a fost dat pe 5 februarie 2011. Sectorul 1, Oraştie - Simeria (km 0 - 17) trebuie predat în august 2012, iar tronsonul 2, Simeria - Deva (km 17 - 32) trebuie predat in februarie 2013.
Autostrada va avea o perioada de garantie de 48 de luni. Varianta de ocolire Deva-Orăştie este situată pe Coridorul IV PAN European şi este parte a autostrăzii Nădlac - Constan]a. Accesul pe varianta de ocolire se va face pe la est de Orăştie, iar la nodul rutier Simeria este prevazută intrarea/iesirea pentru a colecta traficul de pe DN 66.
Autostrada va avea 21 de poduri şi pasaje, 13 poduri şi pasaje ale autostrăzii şi 8 pasaje peste autostrada; 2 noduri rutiere provizorii la Deva şi Orăştie şi un nod rutier la est de Simeria.
Vezi aici imagini aeriene cu stadiul lucrărilor.
Autostrada Deva – Orăştie are 32 de kilometri. Se construieşte pe fonduri ISPA, valoarea totală a lucrărilor fiind de 177 milioane euro. Contractul a fost semnat în luna noiembrie a anului 2010 cu asocierea Strabag SRL - SC Straco Group SRL . Ordinul de începere al lucrărilor a fost dat pe 5 februarie 2011. Sectorul 1, Oraştie - Simeria (km 0 - 17) trebuie predat în august 2012, iar tronsonul 2, Simeria - Deva (km 17 - 32) trebuie predat in februarie 2013.
Autostrada va avea o perioada de garantie de 48 de luni. Varianta de ocolire Deva-Orăştie este situată pe Coridorul IV PAN European şi este parte a autostrăzii Nădlac - Constan]a. Accesul pe varianta de ocolire se va face pe la est de Orăştie, iar la nodul rutier Simeria este prevazută intrarea/iesirea pentru a colecta traficul de pe DN 66.
@N_P