Dacia Lodgy nu este, cu siguranţă, cea mai frumoasă maşină din gama Dacia, în ciuda unei părţi frontale care arată mai modern. Designul său utilitar aduce însă cu el o serie de avantaje, în special în privinţa spaţiului interior. Iar atunci când te uiţi la preţ şi îţi dai seama că primeşti un mini-bus la preţ de maşină de clasă mică, începi să vezi lucrurile într-o perspectivă nouă.
Avantajele Lodgy
Cel mai important avantaj al lui Lodgy este că oferă un spaţiu imens la interior, pentru şapte pasageri, la un preţ de clasă mică care începe de la 9.500 euro. E uluitor să vezi că pe cele 2 locuri de pe ultimul rând încap confortabil doi adulţi înalţi de 1.80 metri, care intră acolo foarte uşor şi au spaţiu suficient pentru genunchi, coate şi cap. Şi spaţiul de bagaje este foarte mare, cu 827 de litri disponibili în configuraţia cu 5 locuri, sau chiar 2.617 litri cu cele două rânduri de scaune rabatate - iar rabatarea se face uşor şi logic, chiar dacă sistemul ieftin implementat de Dacia cere puţină acomodare la început.
Am apreciat şi profilarea mai bună a scaunelor, care sunt acum mai tari dar şi mai odihnitoare la drum lung. Însă Dacia a adus multe schimbări mici care o transformă pe Lodgy în prima maşină cu adevărat modernă produsă de marcă: pasagerii din faţă stau în sfârşit departe de parbriz, bordul are o combinaţie de două nuanţe de plastic care arată bine şi nu deranjează tactil, elementele cromate (echipare Laureate) îi conferă o notă elegantă, comenzile geamurilor sunt pe panourile de uşi, oglinzile se reglează de lângă volan, ştergătoarele pornesc automat când stropeşti parbrizul, iar pentru 300 de euro poţi avea un sistem multimedia integrat, cu navigaţie şi ecran tactil color cu USB şi Bluetooth!
Dacia a acordat o atenţie mai mare şi siguranţei, astfel încât ESP-ul este disponibil opţional în orice nivel de echipare, avem patru airb