• Gheorghe Nichita isi promoveaza imaginea prin campanii care marseaza pe un mesaj ce poate fi calificat drept semianalfabet • De pe bannerele cu laudele de sine ale primarului, platite din bani publici, lipsesc pana si litere din cuvintele care descriu fondurile europene
Primarul Gheorghe Nichita cheltuie banii publici pentru a-si face campanie electorala. Afisele cu sloganul electoral "Iasul are prioritate" au impanzit orasul. Majoritatea afiselor si bannerelor din aceasta campanie au aparut chiar inainte de a fi demarata oficial campania electorala, primarul furand practic startul unei competitii care ar trebui sa se desfasoare dupa aceleasi reguli pentru toti candidatii.
Mai mult, primarul mai face un lucru pe care ceilalti candidati nu il pot face, si anume: cheltuie banii publici pentru a-si promova imaginea. Astfel, a devenit deja de notorietate bugetul de aproape 3 milioane de lei alocat "ajutoarelor electorale" date pensionarilor si categoriilor sociale defavorizate.
Dincolo de caracterul cel putin indoielnic al acestor modalitati de promovare, primarul foloseste in afisele din campanie termenul de "nerabursabile" in loc de "nerambursabile", atunci cand face referire la fondurile europene folosite la santierele deschise inainte de campania electorala. Astfel de bannere pot fi intalnite in tot orasul, fotografia publicata in ziar fiind facuta in cartierul Alexandru.
"Afisele din campania «Iasul are prioritate» sunt puse din banii municipalitatii si sunt o completare la publicitatea eligibila la finantare din fiecare proiect. Amploarea lucrarilor din oras ne-a obligat sa aducem mai insistent la cunostinta publicului obiectul lucrarilor din oras, dar si finantarea acestora", s-a rezumat sa precizeze Sebastian Buraga, purtatorul de cuvant al municipalitatii.
• Gheorghe Nichita isi promoveaza imaginea prin c