Liviu Dumitru a pornit la drum cu un partener american şi cu o investiţie de 30.000 de euro şi a ajuns să facă portaluri pentru firme renumite precum Adidas sau Anchor Grup.
În ultimii ani, mediul online din România a început să fie tot mai exploatat, dar Liviu Dumitru (28 de ani) a profitat de dorinţa companiilor de a fi prezente şi pe internet prin intermediul site-urilor încă din 2003.
Astăzi poate spune că este cel care stă în spatele site-urilor Credit Europe Bank, Adidas România, Anchor Grup, Uncle Ben's, dealer BMW şi Skoda, Camera de Comerţ Franceză, Galeria Real şi multe altele.
Primul site i-a adus un partener de afaceri
În urmă cu nouă ani, Liviu Dumitru s-a asociat cu un investitor american pentru a înfiinţa agenţia de interactive Wizart Studios, care se ocupă de crearea sau de administrarea de site-uri pentru companii. Întrebat de debutul afacerii lui, Liviu Dumitru şi-a adus aminte cum l-a cunoscut pe asociatul său.
„Am reuşit să colaborez cu el printr-o prietenă care era office manager la firma lui. Eu începusem să fac site-uri. Mi-a spus că are nevoie de un site şi m-am dus să-l cunosc. După ce s-a organizat un pitch pentru acest proiect, am fost selectat pentru a realiza site-ul investitorului american", îşi aduce el aminte.
Când a venit vorba de negocierea sumei pe care urma să o primească în urma realizării paginii web, cei doi au căzut de acord pentru suma de 200 de dolari. Dar o experienţă inedită a avut-o când s-a dus să-şi ridice banii.
„Când m-am dus în biroul lui, el avea postura unui american tipic - stătea cu picioarele pe birou şi fuma trabuc. Şi după ce am intrat în biroul lui mi-a spus: «Ai adus sursele?». Şi l-am întrebat «Care surse?», «Sursele de la site. A, nu ai adus sursele. Dacă eu îţi dau banii şi tu pleci, eu ce fac? Bine, o să-ţi dau jumătate acum şi jumătate când îmi vei aduce sur