Gala IAB MIXX Awards, competitie care se desfasoara in 12 tari, si-a desemnat castigatorii la cele 10 categorii. The Geeks a fost marea castigatoare a IAB MIXX Awards, cu 4 premii, inclusiv premiul pentru cea mai buna campanie.
La categoria Brand Awareness and Positioning castigatori au fost cei de la Kinecto cu Campania “Tuborg Party Manager”.
Carat a luat premiul pentru categoria Direct Response & Lead Generation cu campania “Drive in Romania” pentru Opel Romania & Nokia Romania.
Best Brand/Product Launch i-a revenit agentiei Ileo Marketing Interactiv pentru campania “Nefiltrat vs Fresh” pentru Bergenbier.
Cea mai inovativa campanie , adica premiul la categoria Experimental & Innovative campaign i-a revenit agentiei The Geeks pentru campania “The Risk Test” facuta pentru Groupama Asigurari.
Pentru Cross-Media Integration agentia castigatoare a fost BV McCann Erickson, cu ROM .
Categoria Branded Content, blogging Campaigns & PR campaigns a fost castigata tot de cei de la BV McCann Erickson, cu campania pentru ROM.
Pentru categoria Mobile App castigatoare a fost campania “Rediscover Romania” creata de cei de la ileo Marketing Interactiv pentru OMV Petrom.
Rich Media Display, castigatoare a fost campania “Back to school” a celor de la The Geeks pentru clientul Dacris/Pilot Frixion .
Best Social Media Apps a fost desemnata campania “Ho0oscope Over a Cup of Coffee” a celor de la The Geeks pentru clientul Strauss Romania – Doncafe.
Premiul presedintelui juriului a revenit celor de la The Practice pentru Varta.
Iar marele castigator , adica Best Digital Mixx Campaign a fost din nou Agentia The Geeks , cu campania Groupama – “The risk Test”.
Gala IAB MIXX Awards – competitie care se desfasoara in 12 tari, si este organizata de cea mai importanta asociatie care reglementeaza standardele ind