INFORMAŢIE DE PRESĂ
Bucureşti, 22 mai 2012
Clienţii BCR pot lua credite fără să se mai deplaseze la bancă pentru aprobare
Clienţii care doresc să aplice pentru un credit BCR, dar nu au timp să ajungă într-o unitate bancară pot apela gratuit serviciul Contact Center InfoBCR la numărul 0800.801.BCR, (0800.801.227)
· Consilierii BCR fac analiza datelor clientului prin telefon, stabilesc suma la care se încadrează, iar clientul poate trimite actele gratuit prin email sau curier.
· Pot fi accesate prin InfoBCR creditele de nevoi personale, cardurile de cumpărături, precum şi produsele de refinanţare.
Bucuresti, 22 mai 2012 – Banca Comercială Română (BCR) oferă clienţilor posibilitatea să aplice pentru creditele de nevoi personale sau pentru cardurile de cumpărături fără să se mai deplaseze la bancă. Ei pot solicita creditul prin intermediul Contact Center InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR, (0800.801.227).
Clientul ajunge în unitate doar pentru a intra în posesia banilor/cardului de cumpărături, ulterior obţinerii aprobării, şi pentru semnarea contractului de credit. Schimbul de documente necesare aprobării creditului/cardului de cumpărături, se face gratuit prin email sau prin curier, în fuctie de opţiunea clientului.
“Clientii către care ne îndreptăm cu această ofertă sunt acei oameni ocupaţi, care apreciază confortul şi care preferă să nu depindă de un program fix. Aceşti clienţi care solicită un credit sau un card de cumpărături prin InfoBCR sunt utilizatori frecvenţi de servicii bancare prin canale alternative: ATM, POS şi Click 24 Banking BCR.”, a declarat Bogdan Marin, Director Canale Retail BCR.
Produsele care pot fi achiziţionate prin Contact Center BCR sunt creditul de nevoi personale Divers BCR, cardurile de cumpărături BCR Powercard şi BCR Wizz Air, precum şi prod