E frumoasă şi vrea să demonstreze că e şi deşteaptă. Mai ales în afaceri! Bianca Drăguşanu s-a decis să nu mai fie doar imaginea unui brand care îi poartă numele, ci să şi investeacsă bani în haine create de ea. Astfel, fosta asistentă de televiziune îşi va deschide propriul lanţ de magazine cu numele ei.
De la un simplu manechin, Bianca Drăguşanu (29 de ani) a reuşit să urce treaptă cu treaptă în showbiz-ul românesc. Acum este pe punctul de a deveni femeie de afaceri în toată regula.
Primul pas l-a făcut în urmă cu trei ani, când fosta asistentă a lui Capatos a început să se implice în creaţiile "BBY by Bianca Drăguşanu". Apoi, pentru că îi plăcea să stea la fabrică şi să-şi pună în practică ideile vestimentare, Bianca a decis să facă singură o linie exclusivistă, de lux, care să aibă maximum 200 de piese din fiecare creaţie.
Bianca este foarte atentă şi în alegerea materialelor din care vor fi confecţionate hainele
Ceea ce face şi în prezent, deoarece o săptămână pe lună o dedică lucrului la această linie exclusivistă, stând chiar cinci ore la masa de schiţe sau printre fetele care îi definitivează rochiţele.
Zilele acestea, cu ajutorul patroanei de la Atmosphere Desing Fashion, cea care deţine linia "BBY", şi-a achiziţionat deja 50 % din acţiunile acestei firme şi îşi va deschide 100 de buticuri în toată ţara.
Joacă şi rol de manechin. Drăguşanca probează ţinutele create de ea, pentru a definitiva ultimele retuşuri
Pentru asta, modelul a alocat nu mai puţin de 100.000 de euro, bani pe care i-a investit în deschiderea magazinelor, de la amenajare până la promovare. Cu ocazia deschiderii lanţului de buticuri "BBY", vedeta îşi va lua în serios şi "meseria" de PR, deoarece vrea să-şi promoveze singură afacerea.