Conducerea BRD Groupe Societe Generale Târgu-Mureș a prezentat ieri, în cadrul unei conferințe de presă, câteva din produsele noi ale băncii atât pe segmentul de creditare, cât și pe cel de economisire. “Pe lângă produsele clasice, cum ar fi creditele de consum, imobiliare, ipotecare, auto, am introdus în ofertă produse de creditare noi, pentru tratamente medicale, consum, investiții imobiliare, de refinanțare prin card de credit. Cel mai bun exemplu de produs clasic, adaptat noilor cerințe și abordării proactive este creditul pentru nevoi personale în lei, cu dobândă fixă, de 5,5%, astfel încât dobânda anuală efectivă la acest produs este cea mai bună de pe piață. În privința ofertei de economisire, pe lângă produsele binecunoscute care acoperă întreaga gamă de produse de economisire am introdus un produs nou, Smart Cont, un cont de economii în euro, cu dobândă de 5% pe an”, a precizat Kalman Bartha, Director Executiv Grup BRD Târgu-Mureș.
Clienți abordați proactiv
Potrivit acestuia, produsele prezentate se adresează persoanelor fizice și au fost concepute din dorința de abordare proactivă a clienților BRD. “Din multitudinea de produse și servicii noi, astăzi (ieri – n.r.) ne-am propus să vă prezentăm cele destinate persoanelor fizice. În ceea ce privește oferta de creditare, aceasta a fost adaptată pe de o parte datorită unor modificări legislative care au intervenit în ultima perioadă și datorită unor evoluții de pe piața financiară, pe de altă parte din dorința noastră de a adopta o nouă abordare proactivă a clientelei”, a explicat Kalman Bartha.
Flexibilitate mare, birocrație redusă
Detaliile despre noile produse de creditare au fost oferite de Angela Suciu, Director Retail Grup BRD Târgu-Mureș, care a subliniat că toți clienții au posibilitatea de a alege cel mai convenabil credit, iar preacceptarea acestor