Viceprimarul Timişoarei, Adrian Orza, este candidatul PNŢCD pentru Primăria Timişoara, fiind de două mandate protejatul şefului său de serviciu şi de partid, primarul Gheroghe Ciuhandu. Amestecând campania electorală cu munca de viceprimar, Adrian Orza a reuşit să îşi facă o campanie electorală de …23 de milioane de euro, din bani publici. Cum? Foarte simplu, inaugurând electoral mai multe obiective de interes public, prin voia primarului Ciuhandu care i-a lăsat succesorului dreptul de a tăia panglici ca să poată apărea la televizor, prin ziare şi cel mai important, în faţa electoratului.
Cele 23 de milioane de euro reprezintă bani pentru investiţii în oraş. Nu infrastructură sau alte lucrări de anvergură, ci "mici” pomeni electorale, realizate din bugetul Timişoarei şi cofinanaţare din fonduri europene. Toate sunt proiecte care nu s-au făcut în cele 3 mandate ale lui Ciuhandu, suprapuse cu două ale viceprimarului Adrian Orza.
Orza se laudă pe Facebook cu iniziativa sa de redeschidere a Parcului Copiilor, după 8 ani de amânări, timp în care un copil a murit şi mai mulţi s-au accidentat pe vechile jucării ruginite. Viceprimarul candidat va tăita panglica investiţiei de 3 milioane de euro exact pe 1 iunie, de Ziua Copilului. Licitaţia pentru parc a fost câştigată de către firma primăriei, Horticultura SA, care a subcontractat firmele de casă ale lui Ciuhandu, din ultimele mandate, printre care Drufec. Piesa de rezistenţă a risipei de bani este trenuleţul cu patru vagoane, care poate duce 24 de persoane, adus tocmai din Canada şi care a costat 80.000 de euro.
O altă aroganţă este redeschiderea Parcului Rozelor, care după o "infuzie” de 1,3 milioane de euro, arată la fel, doar că s-au plantat trandafiri şi s-au schimbat nişte bănci. Cu primar, sobor de preoţi şi porumbei albi, vicele Adrian Orza, candidatul la funcţia de primar, şi-a făcut şi aici pro