În contextul în care marii producători din România recurg la „fabricarea şi ambalarea” produsului en-gros, în condiţiile în care formula „adjudecată” este cantitate şi calitate zero, Compania Succes promovează ideea de calitate, sub un alt ambalaj, menit să aducă pe rafturile magazinelor cele mai bune produse, preparate după reţeta succesului. Ce secrete se ascund în spatele acestor reţete şi de ce produsele marca Succes sunt cele mai căutate veţi afla „live”, păşind pragul magazinelor în căutarea produselor net superioare celor care, din abundenţă se regăsesc la tot pasul, în magazinele din România. Dacă până acum Compania Succes a reuşit, cu brio, să „ia contact” cu toate domeniile de bază de pe piaţa muncii, cel mai mare producător gorjean reuşeşte să se integreze în agricultură, prin înfiinţarea unor ferme de taurine, care să realizeze produsul finit, regăsit în cele mai bune condiţii pe rafturile magazinelor Succes: lactate de cea mai bună calitate şi un preţ nou, pe care gorjenii îl vor îndrăgi de la „prima întâlnire”.
Compania Succes crede că zootehnia se poate reface numai printr-un amplu sistem de sintetizare a calităţii, un sistem de metisare. Ceea ce face ca produsele Succes să fie cele mai căutate este tocmai această „reţetă” a calităţii unice, net superioare produselor pe care gorjenii le găsesc pe rafturile magazinelor. Compania Succes, cu peste 21.000 de salariaţi, cu o flotă impresionantă de autovehicule şi utilaje investeşte, mai nou, în agricultură. Nu oricum, ci prin înfiinţarea de ferme de taurine, de cele mai bune rase, care să producă un rezultat finit, excelent, în ceea ce priveşte produsele lactate, dar şi cele din carne. Compania Succes păşeşte în acest domeniu prin achiziţionarea unor bovine, din cele mai bune rase: Angus, Charolais, dar şi Blond D’Aquitaine. A avea o fermă de bovine crescute pentru carne nu este doar o afacere, es