Google va percepe o taxa companiilor care vor sa isi prezinte produsele in cadrul rezultatelor returnate de motorul de cautare, potrivit unei informari a gigantului american.
Este pentru prima data cand Google transforma un serviciu pe care il oferea gratuit intr-un serviciu platit, informeaza Financial Times.
Taxarea serviciilor de cautare a produselor prin intermediul "Google Product Search" va spori costurile multor comercianti care s-au folosit de uneltele motorului de cautare pentru a-si spori vanzarile.
Oficialii Google si-au argumentat decizia prin faptul ca doresc sa ofere utilizatorilor aflati in cautarea de produse pe Internet rezultate cat mai relevante.
Anuntul facut saptamana aceasta pune capat unui experiment inceput de Google in urma cu 10 ani.
Serviciul, cunoscut initial drept Froogle, isi propunea sa filtreze informatiile despre produsele vandute pe Internet pentru a putea sa le prezinte intr-o sectiune speciala a paginilor de rezultate.
Google va percepe o taxa companiilor care vor sa isi prezinte produsele in cadrul rezultatelor returnate de motorul de cautare, potrivit unei informari a gigantului american.
Este pentru prima data cand Google transforma un serviciu pe care il oferea gratuit intr-un serviciu platit, informeaza Financial Times.
Taxarea serviciilor de cautare a produselor prin intermediul "Google Product Search" va spori costurile multor comercianti care s-au folosit de uneltele motorului de cautare pentru a-si spori vanzarile.
Oficialii Google si-au argumentat decizia prin faptul ca doresc sa ofere utilizatorilor aflati in cautarea de produse pe Internet rezultate cat mai relevante.
Anuntul facut saptamana aceasta pune capat unui experiment inceput de Google in urma cu 10 ani.
Serviciul, cunoscut in