Specialiştii în fashion spun că e simplu! Prada înseamnă perfecţiunea, iar diavolul şi-ar vinde şi sufletele pe care le are “sub aripa protectoare" pentru a purta măcar o dată haine croite impecabil, genţi perfecte şi pantofi extraordinari.
Până şi sigla casei de modă italiene Prada a devenit un simbol al rafinamentului.
Miuccia Prada se află în rândul celor mai influenţi designeri din lume, iar brandul său a devenit marcă a opulenţei şi luxului. Revistele glossy americane titrează că “vedetele de la Hollywood nu mai ies nici până la colţul lui Sunset Boulevard fără a avea pe braţ o sofisticată şi modernă geantă Prada (de nailon şi piele sau genţi exotice din piele de piton), iar în lumea filmului dacă n-ai o geantă Prada, eşti inexistentă!".
Fără femei în afaceri
Brandul Prada a fost înfiinţat de Mario Prada, în 1913, la Milano şi a debutat pe piaţa prin două buticuri în care se vindeau cu succes poşetele şi geamantanele create de maestru. Încă de pe atunci, creaţiile casei de modă erau din materiale neobişnuite pentru acea perioadă: Mario făcea geamantane din lemn şi carapace de ţestoasă. Bătrânul Prada avea o prejudecată: femeile nu au ce căuta în afaceri! Însă faptul că nepoata sa Miuccia a preluat firma în pragul falimentului şi a adus-o din nou pe culmile succesului, nu i-ar displăcea. Miuccia nu era în acea perioada ( 1978) o împătimită a modei, de aceea a ales să studieze ştiinţele politice şi, peste toate, a mai fost şi o membră marcantă a partidului comunist din Italia. Miuccia, în ciuda pasiunilor politice, reuşeste să urce pe podiumul societăţii italiene cu un curent revoluţionar pe care îl aduce în lumea modei.
Libertate interioară
În 1988, Prada lansa pe piaţă prima sa colecţie de haine elegante pret-a-porter şi cucerea doamnele vremii, instigând la libertate interioară şi frumuseţe. A