Lodgy, cel mai nou membru al familiei Dacia a ajuns, ieri, în România. Maşina, care nu va fi produsă la Mioveni ci în Maroc, a fost lansată la Salonul Auto de la Geneva a înregistrat deja 8.000 de comenzi la nivel mondial, dintre care 200 din România. Comenzile au fost făcute deşi viitorii proprietari au văzu Lodgy doar în poze. Lodgy, cel mai nou membru al familiei Dacia a ajuns, ieri, în România. Maşina, care nu va fi produsă la Mioveni ci în Maroc, a fost lansată la Salonul Auto de la Geneva a înregistrat deja 8.000 de comenzi la nivel mondial, dintre care 200 din România. Comenzile au fost făcute deşi viitorii proprietari au văzu Lodgy doar în poze.
Când îl vezi în realitate, realizezi pe loc că Lodgy nu este un autovehicul fotogenic. În realitate arată mult mai bine! Până la urmă, rostul acestei maşini nu este acela de a da bine în poze. Noua Dacie seamănă cu mai vechiul MCV, restilizat şi reaccesorizat. Modelul nu va fi construit în România, ci în uzina Renault din Maroc. Totuşi, va folosi o serie de piese realizate la uzina din Mioveni. Dotările şi modul de distribuţie al spaţiului, specific Renaulturilor, fac din Lodgy cel mai sofisticat model al gamei: limitator electronic al vitezei, ecran cu comenzi tactile pentru consola multimedia ( conexiune cu telefonul prin Bluetooth sau conexiune USB pentru filme şi muzică sau pentru sistemul de navigaţie GPS), sistem ESP şi ABS sau sistem de încălzire a scaunelor faţă. Lodgy e disponibil în două variante: cu 5 sau cu 7 scaune. În cazul modelului cu 5 scaune volumul portbagajului este de 207 litri. Cele două scaune din spate pot fi pliate, iar portbagajul atinge un volum identic cu cel al modelului de 5 locuri, adică 827 de litri, cu 300 de litri mai mult decât un Logan obişnuit. Dacă toate locurile din spate sunt pliate Lodgy devine o veritabilă dubiţă cu un spaţiu de depozitare de 2.617 litri. Preţul de pornir