Fostul consilier judeţean Mihaela Kardos ocupă începând de joi, 14 iunie, funcţia de director de cancelarie al prefectului judeţului Mureş, Alexandru Petru Frătean. În vârstă de 35 de ani, Mihaela Kardos este lector universitar în cadrul Universităţii „Petru Maior” din Târgu-Mureş şi spune că se întoarce cu bucurie în instituţia unde în urmă cu nouă ani era purtător de cuvânt.
Reporter: Pentru început, vă rog să vă prezentaţi cititorilor „Zi de Zi”.
Mihaela Kardos: Practic, mi-am început activitatea aici în Prefectură, în anul 2001, ca şi consilier la Departamentul de Integrare Europeană la vremea respectivă, iar apoi, din august 2003 până în 2004 am îndeplinit funcţia de purtător de cuvânt al instituţiei. Din anul 2006 mi-am început cariera didactică la Universitatea „Petru Maior” din Târgu-Mureş unde iniţial am ocupat funcţia de asistent universitar. Din octombrie 2010 sunt lector la Departamentul de Management – Economie în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Econimice, Juridice şi Administrative a Universităţii „Petru Maior”.
Rep.: Când aţi fost numită director de cancelarie al prefectului şi care este motivul pentru care aţi aceptat această funcţie?
M.K.: Numirea mea s-a făcut începând cu data de 14 iunie, prin Ordin al Prefectului, aşa cum prevede legea în vigoare. Această activitate, aşa cum am mai zis, nu îmi este străină pentru că am mai lucrat în Cabinetul Prefectului, desigur într-o altă perioadă. Consider această activitate o provocare pentru că obiectivul principal al Cabinetului Prefectului şi implicit al directorului de cancelarie este de a sprijini prefectul şi activitatea pe care acesta o derulează, munca fiind una care se desfăşoară într-un ritm foarte alert. Există diverse solicitări, termene, sesizări la care prefectul trebuie să răspundă şi scopul nostru este să ajutăm această muncă a prefectului şi să o facem să dev