Compania britanica Tesco se retrage de pe piata japoneza dupa mai bine de noua ani, a anuntat, luni, un reprezentant al Tesco.
Retragerea lantului de supermarketuri de pe piata din Japonia va avea loc in doua etape, transmite pagina de Internet a postului de televiziune BBC.
Mai exact, in prima faza, 50% din subsidiara companiei Tesco Japonia va fi vanduta catre retailerul Aeon, al doilea ca marime din tara.
Apoi, Tesco va investi 40 de milioane de lire sterline in acest join venture, inainte de iesirea finala. Pana in prezent, nu a fost anuntata oficial nicio data privind desfasurarea celor doua etape.
Directorul executiv al Tesco, Philip Clarke, a tinut sa le multumeasca partenerilor japonezi pentru "activitatea excelenta din ultimii ani si, in special, pentru cea din ultimele luni".
Compania britanica a intrat pe piata din Japonia in anul 2003.
Compania britanica Tesco se retrage de pe piata japoneza dupa mai bine de noua ani, a anuntat, luni, un reprezentant al Tesco.
Retragerea lantului de supermarketuri de pe piata din Japonia va avea loc in doua etape, transmite pagina de Internet a postului de televiziune BBC.
Mai exact, in prima faza, 50% din subsidiara companiei Tesco Japonia va fi vanduta catre retailerul Aeon, al doilea ca marime din tara.
Apoi, Tesco va investi 40 de milioane de lire sterline in acest join venture, inainte de iesirea finala. Pana in prezent, nu a fost anuntata oficial nicio data privind desfasurarea celor doua etape.
Directorul executiv al Tesco, Philip Clarke, a tinut sa le multumeasca partenerilor japonezi pentru "activitatea excelenta din ultimii ani si, in special, pentru cea din ultimele luni".
Compania britanica a intrat pe piata din Japonia in anul 2003.