Talentul la matematica al elevilor, cel putin al celor aflati la inceput de drum, ar putea avea mai multa legatura cu burta decat cu creierul, arata un studiu recent.
Un studiu recent realizat pe un lot de 6.250 de copii, monitorizati de la gradinita pana in clasa a V-a, a aratat ca subiectii care de foarte mici erau rotofei nu prea excelau la matematica odata ajunsi la scoala.
Daca diferenta a fost mai putin vizibila in cazul baietilor, mai ales a celor care s-au ingrasat incepand cu clasa a III-a, performantele lor la aceasta disciplina ramanand constante, in cazul fetelor s-a dovedit a fi mai puternica aceasta legatura, relateaza CBS. O ingrasare, in cazul fetelor, se traducea prin performante scazute la matematica.
Dupa cum se mentioneaza intr-un raport publicat de Child Development, performantele slabe la matematica ale elevilor supraponderali sau obezi sunt rezultat direct al marginalizarii, al interactiunilor sociale mai rare si al respectului de sine scazut.
Studiul a mai aratat ca subiectii obezi de la demararea studiului, cu greutate in exces pe intreg parcursul monitorizarii, erau si mai tristi, mai singuri.
Talentul la matematica al elevilor, cel putin al celor aflati la inceput de drum, ar putea avea mai multa legatura cu burta decat cu creierul, arata un studiu recent.
Un studiu recent realizat pe un lot de 6.250 de copii, monitorizati de la gradinita pana in clasa a V-a, a aratat ca subiectii care de foarte mici erau rotofei nu prea excelau la matematica odata ajunsi la scoala.
Daca diferenta a fost mai putin vizibila in cazul baietilor, mai ales a celor care s-au ingrasat incepand cu clasa a III-a, performantele lor la aceasta disciplina ramanand constante, in cazul fetelor s-a dovedit a fi mai puternica aceasta legatura, relateaza CBS. O ingrasare, in cazul fete