O companie nipona va scoate pe piata o crema la ametitorul pret de 13.000 de dolari. Un recipient contine circa 50 de grame de produs "pretios".
Cu aproximatie, se poate spune ca un un gram din produsul La Creme costa de cinci ori mai mult decat aceeasi cantitate de aur, relateaza Business Insider.
Numai trei creme isi vor face intrarea pe piata, lansate de compania Cle de Peau Beaute, iar Amanda Seyfried a fost cooptata pentru a fi asigurat succesul. Produsul va fi lansat in 21 septembrie, pentru a se marca 30 de ani de activitate a companiei.
Ramane de vazut cine va cumpara cremele de lux, in conditiile in care un raport din 2008 a aratat ca o americanca de rand nu cheltuieste mai mult de 100 de dolari pe cosmetice pe luna.
O companie nipona va scoate pe piata o crema la ametitorul pret de 13.000 de dolari. Un recipient contine circa 50 de grame de produs "pretios".
Cu aproximatie, se poate spune ca un un gram din produsul La Creme costa de cinci ori mai mult decat aceeasi cantitate de aur, relateaza Business Insider.
Numai trei creme isi vor face intrarea pe piata, lansate de compania Cle de Peau Beaute, iar Amanda Seyfried a fost cooptata pentru a fi asigurat succesul. Produsul va fi lansat in 21 septembrie, pentru a se marca 30 de ani de activitate a companiei.
Ramane de vazut cine va cumpara cremele de lux, in conditiile in care un raport din 2008 a aratat ca o americanca de rand nu cheltuieste mai mult de 100 de dolari pe cosmetice pe luna.