Televiziunilor le place să bârfească. Acesta este adevărul. Şi o bârfă bună de vară face mai mult decît una de iarnă… Plus că vedetele noastre mioritice sunt absolut convinse că o reputaţie proastă te poate ajuta mai mult decât una bună.
Prin urmare, unele dintre ele chiar… pun mâna pe telefon şi sună, unde altundeva decât la televiziuni. Aşa, ca să le spună ce mai fac, ce mai dreg, în caz că au uitat de importanta lor existenţă pe acest pământ. Şi în caz că le invită, fac tot posibilul să se aşeze confortabil în fotoliile din studio, picior peste picior, şi să spună tot felul de lucruri care le sunt de folos sau nu.
Plus că o reputaţie proastă nu e de dorit, dar te face mai vizibil! Şi şoc: un nou studiu arată că oamenii au tendinţa să dea mai multă atenţie persoanelor care au fost asociate cu bârfa negativă decât celor cu asocieri neutre sau pozitive.
În cadrul unui experiment, 61 de persoane au văzut imagini cu chipurile unor oameni. Unele au fost asociate cu reputaţii proaste, precum faptul că persoana din imagine a aruncat cu un scaun într-un coleg de clasă, de exemplu. Altele au fost asociate cu informaţii neutre…
Dar cum VIPurilor noastre nu le plac informaţiile neutre, iar noi trebuie să ştim (din percepţia lor) şi ce le tremură între picioare când stau… picior peste picior, bârfei bune de vară nu îi rămâne altceva decât să intre în hibernare bruscă, pentru a se trezi la iarnă…la fel