Cel mai nou tramvai de pe linia 1 din Bucureşti este produs chiar în Capitală. Pentru construcţia unui singur tramvai lucrează zeci de meşteri, însă la URAC, uzinele RATB, ar putea fi create mii de locuri de muncă dacă autorităţile ar fi interesate să dezvolte producţia românească de tramvaie. În prezent circa 8 tramvaie Bucur LF, poreclite de vatmani "lăcuste" vor ieşi de pe porţile uzinei.
Urmăriţi un reportaj România liberă despre tramvaiul românesc, supranumit şi "Loganul tramvaielor", datorită faptului că asemenea modelului auto românesc este adaptat nevoilor şi şoselelor din ţara noastră, iar preţul este unul cu mult mai mic faţă de cel de pieţele din Vest. Însă cât de competitiv este tramvaiul Bucur LF aflaţi din acest clip.
Citeşte reportajul despre tramvaiul Bucur LF, care ar putea oferi mii de locuri de muncă.
Cel mai nou tramvai de pe linia 1 din Bucureşti este produs chiar în Capitală. Pentru construcţia unui singur tramvai lucrează zeci de meşteri, însă la URAC, uzinele RATB, ar putea fi create mii de locuri de muncă dacă autorităţile ar fi interesate să dezvolte producţia românească de tramvaie. În prezent circa 8 tramvaie Bucur LF, poreclite de vatmani "lăcuste" vor ieşi de pe porţile uzinei.
Urmăriţi un reportaj România liberă despre tramvaiul românesc, supranumit şi "Loganul tramvaielor", datorită faptului că asemenea modelului auto românesc este adaptat nevoilor şi şoselelor din ţara noastră, iar preţul este unul cu mult mai mic faţă de cel de pieţele din Vest. Însă cât de competitiv este tramvaiul Bucur LF aflaţi din acest clip.
Citeşte reportajul despre tramvaiul Bucur LF, care ar putea oferi mii de locuri de muncă.