O englezoaică de 25 de ani a avut parte de o reacţie uimitoare din partea gigantului Burger King, după ce şi-a exprimat nemulţumirea faţă de burgerii încălziţi la microunde care îi fuseseră serviţi, potrivit Daily Mail.
Charlotte Chamberlain, din Northamptonshire (centrul Angliei), se afla cu o prietenă într-un restaurant Burger King, când a observat cu stupoare că mâncarea comandată îi era încălzită în cuptorul cu microunde. Nemulţumirea femeii a venit în contextul în care lanţul american de fast food obişnuieşte să se promoveze susţinând că burgerii săi sunt mai buni decât cei ai concurenţei, întrucât sunt preparaţi la grătar.
Drept urmare, clienta a făcut o plângere la Departamentul de Relaţii cu Clienţii, de la care a primit un răspuns năucitor: “Mesaj de la Rege (tradus din limba engleză, Burger King înseamnă Regele burgerilor, n.red.). Dacă vrei mâncare rece, trebuie doar să ceri, idioato! Pe viitor te rugăm să te duci la Mc. Ha Ha Ha”.
E-mailul nu e singurul de acest fel, pe care l-au primit clienţii Burger King din partea companiei.
Un purtător de cuvânt al lanţului de restaurante a explicat că mesajele nu exprimă poziţia Burger King, ci au fost trimise de către un fost francizat, cu care gigantul a încetat de curând colaborarea. În semn de răzbunare şi pentru că încă mai avea acces la e-mail-ul intern, acesta a trimis în total 15 astfel de mesaje, sub semnătura Departamentului de Relaţii cu Clienţii.
Reprezentanţii Burger King s-au scuzat pentru neplăcerile create şi au adăugat că vor bloca de îndată accesul “intrusului” la reţeaua de e-mail a companiei. Totodată, lui Chamberlain i s-au dat vouchere pentru meniuri gratuite în lanţul Burger King.
Potrivit aceluiaşi purtător de cuvânt, angajaţilor lanţului de fast food li se cere să încălzească la microunde burgerii, după ce au fost puşi pe grătar, pentru u