Charlotte Chamberlain, o tânăra din Marea Britanie, a făcut o reclamație la adresa produselor Burger King comandate, însă răspunsul pe care l-a primit a fost neașteptat.
Reclamele Burger King spun că burgerii sunt preparați la grătar, dar femeia în vârstă de 25 de ani, a ramas neplacut surprinsă când burgerii pe care i-a comandat alături de o prietenă erau încălziți la cuptorul cu microunde.
Drept urmare, Charlotte a trimis un e-mail companiei, în care reclama nemulțumirea. Răspunsul primit a lasat-o cu gura căscată: "Mesaj din partea Regelui. Daca vrei mâncare rece, trebuie doar să ceri, proasto. Pe viitor, te rugăm să mergi la Macs (n.r. McDonald's) Ha Ha HA".
"Am fost șocată. Nu mi-a venit să cred că o companie de marimea Burger King poate trata astfel un client", a declarat femeia.
Alți 15 clienți au primit mesaje similare, iar când scandalul a ajuns la urechile șefilor Burger King, s-a aflat expeditorul e-mailurilor jignitoare. Fostul deținător al francizei a intrat ilegal în sistemul informatic al companiei, pentru a se răzbuna.
Pe lângă scuze, oficialii Burger King le-a oferit clienților jigniți cupoane pentru mese gratuite . În plus, au confirmat și faptul că angajaților li se cere să încălzească la microunde burgerii, înainte ca aceștia să fie serviți, "ca măsură standard de igienă".