Comisarii din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Mureş vor fi prezenţi astăzi, între orele 12.00 – 14.00, în incinta Aeroportului „Transilvania” Târgu-Mureş, unde vor desfăşura o activitate de informare a pasagerilor, cu ocazia Zilei Aeroporturilor, aniversată anual la data de 4 iulie. „Nu este un eveniment propriu, reprezentanţii Protecţiei Consumatorilor organizează o campanie amplă cu privire la drepturile pe care le au pasagerii în relaţia cu companiile aeriene, atunci când se pierd bagajele, se înregistrează întârzieri sau devieri de trafic. Practic, se vor împărţi pliante, se vor completa chestionare”, a declarat Mihai Poruţiu, preşedintele Consiliului de Administraţie al Aeroportului „Transilvania” Târgu-Mureş.
Rugat să transmită un mesaj pasagerilor care tranzitează Aeroportul „Transilvania” Târgu-Mureş, Mihai Poruţiu a răspuns fără ezitare: „pasagerilor le transmit că aici, la Aeroport, este întotdeauna cineva care are grijă de siguranţa lor…”
Potrivit normelor internaţionale, drepturile pasagerilor în domeniul transportului aerian sunt reglementate la nivel comunitar prin Regulamentul CE nr. 261/2004.
Comisarii din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Mureş vor fi prezenţi astăzi, între orele 12.00 – 14.00, în incinta Aeroportului „Transilvania” Târgu-Mureş, unde vor desfăşura o activitate de informare a pasagerilor, cu ocazia Zilei Aeroporturilor, aniversată anual la data de 4 iulie. „Nu este un eveniment propriu, reprezentanţii Protecţiei Consumatorilor organizează o campanie amplă cu privire la drepturile pe care le au pasagerii în relaţia cu companiile aeriene, atunci când se pierd bagajele, se înregistrează întârzieri sau devieri de trafic. Practic, se vor împărţi pliante, se vor completa chestionare”, a declarat Mihai Poruţiu, preşedintele Consiliului de Administraţie al A