Consilierii judeţeni au aprobat vineri, 6 iulie, în cadrul unei şedinţe extraordinare, micşorarea tarifelor pentru utilizarea infrastructurii Aeroportului Internaţional “Transilvania” Târgu-Mureş. “Practic, s-au pus în legalitate tarifele pe care le folosim la ora actuală, strict pentru utilizarea infrastructurii aeroportului. Noi avem două tipuri de tarife, cele pe care le percepem de la companiile aeriene pentru utilizarea infrastructurii aeroportului şi cele pe care le percepem pentru activităţile noastre comerciale. Astăzi (vineri – n.r.) am discutat primele tarife, cele pentru folosirea infrastructurii, ele erau suspendate de decizia Tribunalului din Cluj, din aprilie 2012, ştiţi celebra hotărâre, şi totodată ele nu respectau Ordinul 744 din 23 septembrie 2011 emis de Ministerul Transporturilor. Avem de la Autoritatea Aeronautică Civilă din România o adresă prin care eram somaţi că dacă până în data de 16 iulie 2012 nu aprobăm aceste tarife, există posibilitatea ridicării certificatului de aeroport”, a declarat Mihai Poruţiu, preşedintele Consiliului de Administraţie al Aeroportului Internaţional „Transilvania” Târgu-Mureş. Astfel, printre tarifele aprobate se numără cel de aterizare (1,25 euro/tonă), tariful de iluminare (0,40 euro/tonă), tariful de staţionare (0,15 euro/tonă) şi cel de servicii pentru pasageri (1,00 euro/pasager). „Având în vedere că sunt tarife pentru utilizarea infrastructurii, ele vor fi oferite în mod transparent şi echidistant tuturor operatorilor aerieni care operează pe Aeroportul Internaţional „Transilvania” Târgu-Mureş”, a afirmat Mihai Poruţiu.
Consilierii judeţeni au aprobat vineri, 6 iulie, în cadrul unei şedinţe extraordinare, micşorarea tarifelor pentru utilizarea infrastructurii Aeroportului Internaţional “Transilvania” Târgu-Mureş. “Practic, s-au pus în legalitate tarifele pe care le folosim la ora actuală, strict pentru