Radio Vacanţa şi World Vision România au lansat astăzi cea de-a treia ediţe a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa - Brăţara de Vacanţă. Anul acesta, în perioada 15 iulie-30 august, peste 25.000 de brăţări de vacanţă vor fi oferite gratuit copiilor sub 7 ani care vor veni împreună cu părinţii pe litoral. La conferinţa de presă, au fost invitaţi să participe Isabela Ştefan Iorgan, din partea World Vision România - Biroul Zonal Constanţa, Alina Raita, coordonator campanie din partea Reţelei Private de Sănătate Regina Maria, Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism, Anca Nedea, purtător de cuvânt al Asociaţiei Patronale Mamaia, Dragos Paiu, director Marketing la Groove Hour şi I-Tour, locotenentul colonel inginer Romeo Eugen Drăgan, Şef Birou Răspuns Apel 112 Constanţa - STS, Gabriel Culea, Şeful Salvamarilor - Asociaţia Naţională a Salvamarilor şi Scafandrilor Profesionişti din România. Brăţările vor ajunge atât în unităţile de cazare din staţiunile Mamaia (Hotel Amiral, Aurora, Bavaria, Central, Comandor, Dacia Sud, Del Mar, Flora, Golden Tulip, Iaki, Malibu, Ovidiu, Parc, Perla, Richmond, Tomis, Victoria), Eforie Nord (Club Dunărea, Hotel Alegro, Angely, Apolo, Carmen, Cupidon, Europa, Fortuna, Jupiter, Rodos, Sirius, Vera, Vila La Mer Noir şi Vila Pretty Woman), Eforie Sud (hotel Crişana, Excelsior, Genius) şi Mangalia (plaja Laguna), dar şi pe plajă, prin intermediul voluntarilor World Vision România. Daniel Sîrbu, Redactor-Şef Radio Vacanţa a declarat că „ca anul aceasta am ajuns la 25.000 de brăţări şi promitem să nu ne oprim aici. Şi dacă la ora actuală, „Brăţara de Vacanţă" este un brand al Radio Constanţa-Radio Vacanţa, noi credem că în curând va ajunge un brand al litoralului românesc". Coordonatorul campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa", Adelina Tocitu, a mai adăugat că „Brăţara de Vacanţă va f