Marissa Mayer, noul director executiv al Yahoo, intenţionează să restabilească statura companiei sale drept un inovator tehnologic şi nu se va sfii de a da piept cu competiţia, a declarat fostul vicepreşedinte Goolge în cadrul unui interviu acordat publicaţiei „Financial Time” imediat după ce a fost numită în fruntea gigantului tehnologic.
Mayer, în vârstă de 37 de ani, a indicat că este gata să concureze chiar şi contra fostului ei angajator pe piaţa motoarelor de căutare şi şi-a apărat nivelul de înţelegere al pieţei de publicitate, principala sursă de venituri a Yahoo.
Citeşte mai multe despre Marissa Mayer, noul director executiv al Yahoo
„Pentru mine, primul pas este a deveni relevant consumatorilor în viaţa lor de zi cu zi, prin email, căutare, pagină de start şi, acum şi telefon mobil şi reîmprospătarea completă a unor verticale precum finanţele, sporturile, video şi messengerul” , a declarat Mayer pentru „Financial Times”.
„Experienţă captivantă”
„Există multe componente ale companiei care merg bine şi dorim să lucrăm cu echipele pentru a face experienţa utilizatorilor chiar şi mai captivantă”, a adăugat Mayer. „Lucrurile evidente sunt brandul, utilizatorii yahoo şi multitudinea de produse pe care le oferim. A face aceste produse şi mai inovatoare şi a creşte nivelul de entuziasm al utilizatorilor în a le folosi este un lucru pe care-l consider extrem de important”.
Reputaţia Yahoo de a fi una dintre cele mai inovatoare şi dinamice companii din Silicon Valley a scăzut în ultima vreme pe măsură ce noi servicii online precum Facebook şi Twitter au atras atenţia consumatorilor. Achiziţii promiţătoare de reţele sociale, precum Flickr, reţeaua de distribuire de fotografii, au fost lăsate de izbelişte de Yahoo, provocând exodul creatorilor acestora.
Hackerii reprezintă o problemă pentru Yahoo. Vezi aici d