DC Communication, una dintre cele mai mari agentii de relatii publice de pe piata locala, a avut in primul semestru afaceri in jurul a 650.000 de euro, in crestere cu 10% fata de anul trecut, a declarat pentru Wall-Street.ro, Crenguta Rosu, managing partner al companiei.
"Am evoluat in linie cu parametrii anului trecut si cu prognozele noastre. Nu ne-am asteptat la cresteri mari din cauza incertitudinilor din mediul economic general, ne-am straduit sa mentinem constant nivelul de proiecte active, in ciuda lipsei de predictibilitate care caracterizeaza industria in ultimii ani. Am continuat sa propunem proiecte integrate, care sa se adreseze coordonat diferitelor categorii de public si, in acelasi timp, sa includa medii online si offline, idei noi si altfel", explica Crenguta Rosu.
Printre clientii cu care agentia a inceput sa lucreze din acest an se numara compania de consultanta Ernst & Young, Niculeasa Tax & Regulatory, Greenlight Invest, City of London, Austral si Vola.ro.
Aceste conturi s-au adaugat portofoliului de cateva zeci de clienti ai companiei, printre care Raiffeisen Bank, Teva Romania, Western Union, Nokia, Ernst & Young, Romtelecom, Reprezentanta Comisiei Europene - Centrul de informare si administrarea paginii web, Centrul National de Dezvoltare Durabila, Dell, Patzaikin/ Rowmania, Air France-KLM, Greenlight Invest- Libertatea Cluj, Festivalul Filmului European, Reckitt-Benckiser si Elefant.ro.
DC Communication are 30 de angajati, iar in prezent nu exista planuri pentru alte recrutari.
"In privinta cifrei de afaceri lucram pe un scenariu de stabilitate sau in usoara crestere, de aproximativ 10%, fata de anul trecut. Continuam un control riguros al costurilor si o crestere a eficientei proceselor. Continuam programele de pregatire interna. Ne-am implicat in proiecte mai multe pentru a mentine in echilibru nivelul