Eroul nostru, între timp decedat de câteva ore bune pe marginea drumului de ieşire din Mamaia a fost patron al unei societăţi comerciale din cuprinsul judeţului Dolj şi avea ca principal hobby viteza gustată din plin la bordul unor maşini puternice şi corespunzător dotate cu boxe şi decibeli în exces.
După o noapte întreagă petrecută cu două femei şi un amic la unul dintre barurile din suszisa localitate de pe malul mării, tânărul de 29 de ani a decolat turbat şi a plecat cu peste 130 de kilometri la oră spre autostradă.
Până acolo avea de parcurs o distanţă bunicică, însă atmosfera era de voie bună şi, mai ales de viteză ce bătea spre 200 km/h făceau să clocotească sângele necoptului de la volan şi a însoţitorilor şi celui de lângă el. Se ştie că unul dintre drogurile moderne ce cuprind adesea parte din corpul driverilor, mai ales cel tânăr este viteza dezvoltată cu automobilul sau motocicleta de firmăşi marcă!
Urma una ditre cele mai periculoase curbe de la ieşirea din Mamaia, loc obligatoriu de reducere severă a vitezei. Orice novice în ale şofatului ştie că deceleraţia se realizează înainte de intrarea în curbă când maşina se află încă în aliniament! Manevra, preventivă şi salvatoare, nu a fost realizată de patronul-vitezist, din timp şi de la distanţa de gardă! Cauza? Beţia vitezei, dorinţa absolut prostească de a epata, de a impresiona tinerele din maşină, sau cum obişnuim a zice pe limba noastră cea bolovănoasă a vrut să se grozăvească, să se dea mare şi tare, să se laude cu maşina lui cea plină de draci şi performanţe ieşite din comun. Consecinţa? Autoturismul taie curba, iese în décor, pe sensul opus, parcurge câţiva metri după care se izbeşte violent de un stâlp de beton pe care-l rupe! Martorii privesc sideraţi la acest tablou incredibil apoi aleargă spre a oferi o mână de ajutor victimelor. La prima vedere, cu excepţia şoferului car