Vodafone Romania, al doilea operator de telecomunicatii de pe piata locala, vrea sa continue procesul de rebranding prin care in ultimul an a refacut 95 de magazine, conducerea companiei avand in plan sa modernizeze inca 112 unitati pana in aprilie 2013, a declarat pentru Wall-Street.ro, Anamaria Rotar, directorul de vanzari al retelei de magazine Vodafone.
Compania a investit in ultimul an in jur de sapte milioane de euro in redesignul a 95 de magazine , procesul de rebranding cuprinzand si deschiderea unui concept store de 500 de metri patrati in centrul comercial Afi Palace Cotroceni, din Bucuresti.
Partea a doua a acestui rebranding va incepe in august, operatorul avand in plan ca pana la finalul lui martie anul viitor sa modernizeze inca 112 magazine, dintre care 37 sunt unitati Sayfone si 75 ale dealerilor.
“Aceasta este etapa a doua a rebrandingului si vom continua an de an. Vrem ca 112 magazine sa fie rebranduite in acest an financiar, pana la finalul lui martie 2013. Vom investi cateva milioane de euro, dar nu vom face doar magazinele Sayfone, ci si cu cele ale dealerilor”, a explicat pentru Wall-Street.ro, Anamaria Rotar.
Vodafone are o retea de 710 magazine, dintre care 240 sunt proprii si 470 sunt unitati ale distribuitorilor operatorului. Dintre cele 240 de magazine proprii, 140 sunt ale dealerului Sayfone, dar care din octombrie anul acesta vor deveni magazine Vodafone.
Pentru rebrandingul magazinelor operatorul lucreaza cu Trans-Form, o companie din Cluj-Napoca, cu 14 angajati si afaceri estimate la circa 4 milioane de euro anul acesta. Trans-Form lucreaza si cu grupul spaniol Inditex, care detine branduri ca Zara, Stradivarius, Pull&Bear sau
Bershka, compania ocupandu-se astfel si de refacerea fatadei centrului comercial Unirii Shopping Center din Bucuresti. Pentru a lucra cu Vodafone, Trans-Form a partici