Apple nu mai trebuie sa faca niciun fel de reclama atunci cand lanseaza un nou produs, potrivit sefului diviziei de marketing a companiei, Phil Schiller.
In schimb, compania se bazeaza doar pe doua strategii: starnirea interesului consumatorilor prin intermediul recenziilor pozitive din presa si plasarea de produse in emisiunile TV, filme sau seriale.
El a facut aceasta dezvaluire in timpul procesului cu Samsung, care are loc in San Jose, California, scrie Business Insider.
Mass-media a apreciat extrem de mult produsele Apple, astfel ca aceasta companie nu a mai trebuit sa isi faca niciun fel de publicitate, sustine Business Insider.
"Nu am avut nevoie de reclame", a spus Schiller. El a citit o serie de comentarii excelente despre iPhone si iPad, explicand ca acestea au facut o treaba excelenta, starnind curiozitatea cumparatorilor.
De asemenea, Apple se bazeaza constant pe plasarea de produse prin intermediul vedetelor.
"Ne place sa vedem ca gadgeturile noastre sunt folosite de staruri", a declarat Schiler in fata juriului.
Apple vs Samsung - Culisele unui proces crancen
Apple se afla in plin proces cu rivalii de la Samsung. Cele doua companii s-au acuzat una pe cealalta de copierea designului si tehnologiilor folosite pentru smartphone-uri si tablete, iar rezultatul procesului ar putea insemna plata a miliarde de dolari si impunerea unor restrictii in privinta vanzarilor.
Apple nu mai trebuie sa faca niciun fel de reclama atunci cand lanseaza un nou produs, potrivit sefului diviziei de marketing a companiei, Phil Schiller.
In schimb, compania se bazeaza doar pe doua strategii: starnirea interesului consumatorilor prin intermediul recenziilor pozitive din presa si plasarea de produse in emisiunile TV, filme sau seriale.
El a facut