Emisiunile tabloide sunt mană cerească pentru televiziuni. Aduc rating, deci bani, şi tocmai de aceea lupta dintre ele este strânsă.
Plaja emisiunilor tabloide este, în general, populată de aceleaşi personaje. Un subiect este dezbătut pe larg în emisiuni concurente, de fiecare dată din alte perspective, cu invitaţi care se rotesc şi sunt exploataţi la maximum de la un post TV la altul.
Diferenţa o fac ratingul şi exclusivităţile, "divii" şi "divele" invitaţi în platou.
Faima şi banii
Datele de audienţă arată că, în prezent, războiul emisiunilor tabloide se poartă între doi granzi, CancanTV, de la Kanal D, emisiune care a încheiat sezonul în forţă, şi Un Show Păcătos, producţie a Antenei 1 aflată în repetate rânduri în topul audienţelor.
Cu un statut uşor incert după anunţata plecare a lui Mircea N. Stoian, emisiunea moderată de Dan Capatos se pregăteşte o rebranduire, după cum ne-a declarat chiar "Bătrânul" Mircea.
De altfel, fostul partener al lui Capatos a explicat pentru EVZ că renunţarea lui la Show-ul Păcătos a fost "un rău necesar" pentru emisiune.
"Deoarece eu, plecând de acolo, vor fi obligaţi prin natura lucrurilor să regândească emisiunea. Adică, într-un fel, eu le-am forţat mâna spre binele lor: dacă nu plecam, rămânea în coadă de peşte", ne-a spuns el, subliniind că acordă în continuare credit emisiunii lui Capatos în lupta pentru supremaţie cu CancanTV.
Aceasta din urmă însă are un atuu puternic în raport cu rivala sa. Trustul Dogan, care deţine Kanal D, şi-a propus să investească sume importante de bani în emisiunea lui Artene.
"Emisiunile tabloide vor fi într-un război foarte dur. Pentru că cei de la Cancan (tv –n.r.) investesc foarte mulţi bani în emisiune, au un buget foarte mare şi pentru invitaţi. Aceasta este o zonă destul de vizionată, iar mizele sunt mari", spune Stoian, care vede plecarea l